Programma Voor en met Inwoners

Deelprogramma Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Doelstelling 1

Goede kwaliteit van en toegankelijkheid tot gemeentelijke informatie, diensten en producten, zowel digitaal als fysiek. We zijn een persoonlijke overheid waarbij gastheerschap het uitgangspunt is.

Wat gaan we daarvoor doen?

  • De informatie op de gemeentelijke website houden we toegankelijk en up-to-date.
  • We voorzien inwoners tijdig van een geldig reisdocument.
  • We vereenvoudigen de elektronische manier van het melden van problemen in de openbare ruimte (MOR melding) waar mogelijk.
  • We ronden het overzetten van zo’n 50 e-formulieren naar het nieuwe systeem af.
  • We verkennen een eigen toegankelijkheidstoetsing van de website, zodat we dit jaarlijks kunnen rapporteren.  
  • Als inwoners ontevreden zijn gaan we met hen in gesprek en zoeken actief naar een oplossing.
Deze pagina is gebouwd op 11/06/2023 08:59:54 met de export van 11/06/2023 07:57:49